HTML

Business time 在 Chengdu

2011 június 12. elrepültem Kínába a Szecsuán tartománybeli Chengdu-ba. A blog az egyhetes üzleti utamról szól. Igyekszem írni majd az üzletkötés részleteiről, a városról, az ottani emberekről és hangulatról.

Tartalomjegyzék

fácsézd ki

free counters

Archívum

A ti vakerotok

Licence

Creative Commons Licenc

2011.06.19. 13:27 mashbp

Csapatós poszt - elmarad

Habár volt róla szó, hogy megtekintem és beszámolok a chengdui éjszakáról. Sajnos ez a rész végül az utazásomból kimaradt. Egy két klubnak illetve diszkónak kinéző helyről elég gyorsan kiderült, hogy az általam tervezett laza iszogatás és némi tánc helyett csupán egy konkrét szórakozás típust kínál aminek főszereplői az ázsiai lányok. Remélem nem okozok csalódást senkinek azzal, hogy ezt a területet én most nem akartam közelebbről megvizsgálni. Akit viszont érdekel a téma annak a google a barátja.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://chengdubusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr412997262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KrE · http://felvilagosultalkoholizmus.blog.hu 2011.06.21. 13:04:17

Értem, ez a blog a hivatalos verzió...
:D
süti beállítások módosítása