HTML

Business time 在 Chengdu

2011 június 12. elrepültem Kínába a Szecsuán tartománybeli Chengdu-ba. A blog az egyhetes üzleti utamról szól. Igyekszem írni majd az üzletkötés részleteiről, a városról, az ottani emberekről és hangulatról.

Tartalomjegyzék

fácsézd ki

free counters

Archívum

A ti vakerotok

Licence

Creative Commons Licenc

2011.06.16. 06:22 mashbp

Chips az ökumenikus közös nevező

 Folyamatosan kapom a kérdéseket, hogy miket ettél eddig és milyen ételeket árulnak az utcán stb.. Nos biztos lesz majd utcán kajálós meg puccoséttermes bejegyzés de most egy nagyon hétköznapi dologról és egyben nagy szenvedélyemről fogok írni. A chipsekről. A chipset mindenhol kedvelik így itt is, én pedig szaktekintélynek kinevezve magam nekiálltam a helyi specialitások felmérésének. 

Megérkezésem után röviddel konstatáltam, hogy nem messze a szállásomtól egy épület pincéjében található egy Tesco jellegű és méretű hipermarket. Rögtön tudtam, hogy az igazi kulináris kutatásomat itt fogom kezdeni ami meggyőződésem szerint hiánypótló. Lássuk tehát mit sikerült lőnöm elsőre a kínai chipsek közül:

A polcokon megtalálható volt a legtöbb világmárka és (jééé) a világmárkák ügyes koppintása is. Az otthon megszokott  ízesítéseket persze elfelejthetjük. A gyártók alkalmazkodtak a helyi ízvilághoz és az otthon megszokot sonkás, sajtos és zöld-fűszer/tejföl variációk helyett itt csípős saslikos, pekingi kacsás, mogyorós-marhahúsos-szójás kombók tűnnek népszerűnek. Rögtön itt van egy teljesen egyedi kiszerelés amit én csak a chipsek Bounty-jának neveztem el mert a szép papírdobozban két külön szacskóba voltak csomagolva a falatok. A csomagolás szerint valamilyen fűszeres hús íze van de engem nem győzött meg. Inkább jellegtelen forgács íz az uralkodó.

 

A Pringel's utánzatokból nagy választék volt én egy paradicsomos és egy saslikos (elvileg Lay's de szerintem csak a logót használják) mellett döntöttem, mindkettő kellemes állagu finom tartalommal örvendeztetett meg.

 

 Az alábbi két versenyző azért került az étlapra mert árban verhetetlenek voltak. A szakavatottak ismerik a kis kiszerelés fajlagosan drágább effektust. Ez itt nem jellemző. A két jómadár egységára 1,2 Yuan (35 HUF). Ízük kifejezetten európai társaikét idézi. (A zacskók alaposabb szemrevételezése után itt is megvan a Lay's utánérzés gyanú)

 

A következő versenyző egy Cheetos aminek eredetiségéről semmi kétségem már csak azért mert ennek a márkának a termékei otthon is kiverik a biztosítékot, itt viszont a csirke ízesítésű verzió került a kosaramba ami konkrétan ehetetlennek bizonyult. 

 

Végül egy meghatározhatatlan márka, zacskó alapján meghatározhatatlan tartalommal. Még nem mertem megbontani mert az egyetlen fogódzkodó a termékkel kapcsolatban a kép a csomagoláson amiről én sajnos eddig csak a majomagyra tudtam asszociálni. Valószínűleg hazaviszem, hogy mások is részesülhessenek az élményben.

 

Óhh és itt van még egy kép. Nem nem ezek nem chipsek. Ezek 20-25 kg-os kiszerelésű rizsek. Van választék bőven.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chengdubusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr542988030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása