HTML

Business time 在 Chengdu

2011 június 12. elrepültem Kínába a Szecsuán tartománybeli Chengdu-ba. A blog az egyhetes üzleti utamról szól. Igyekszem írni majd az üzletkötés részleteiről, a városról, az ottani emberekről és hangulatról.

Tartalomjegyzék

fácsézd ki

free counters

Archívum

A ti vakerotok

Licence

Creative Commons Licenc

2011.06.18. 04:38 mashbp

Amy kifőzdéje

A tegnapi nap mindannyiunkból sokat kivett ezért a péntek hátralevő részét pihenéssel és egy kifejezetten jó vacsorával töltöttük. Már második nap felfedeztem a csillogó éttermek között egy mellékutcát ahol egyértelműen a helybelieknek szóló kifőzdék/kocsmák sorakoznak. Ki is próbáltuk az Ügyfelemmel az egyiket néhány rizssör erejéig a panda rezervátum látogatás után. Meglepő módon amíg a sokcsillagos szállodákban és a puccos éttermekben egy szót nem beszélnek angolul itt rögtön széles mosollyal fogadott minket egy lány és ha erős akcentussal is de rövid idogálásunk alatt folyamatosan érdeklődött a kilétünk felől. Ő pedig (amennyire ki tudtam venni) arról mesélt, hogy a kifőzdéjük egy családi vállalkozás. Valóban több generáció képviselte magát egy asztalnál ahová ő is gyakran leült.

 

A péntek este ideálisnak tűnt, hogy ne csak sörözni de enni térjünk be az aranyos kis családi vendéglőbe. Persze a lány azonnal felismert minket és asztalt kínált, nekem meg alkalmam volt korábbi kedvességét két tábla Szerencsi étcsokoládéval meghálálni aminek nagyon örült. Addigra már a nevét is megtudtuk. Amy-nek hívják. 

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer

A közvetlenségnek köszönhetően vettem a bátorságot és azt kértem tőle, hogy hozzon bármilyen vacsorát nekem, én megeszem. Az eredmény meglepő volt. Nagyjából öt percre eltűnt, végül a szomszéd kifőzdéből hozatott nekem két legénnyel egy hatalmas marha sztéket enyhén csípős mártásban. Valami mennyei volt. 

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer

 

Az étkezésünk során persze zajlott az élet, jöttek mentek a rokonok, a nagymama megpucolt 2 kiló fokhagymát a férfiak megittak néhány liter rizssört (kezdem én is megszokni és csak 3,3 %-os). Amy fel-alá rohangált a vendégek között mindezt látható élvezettel. Feltételezem, hogy heti hét nap ezt csinálja. Talán ma megkérdezem tőle ezt is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://chengdubusiness.blog.hu/api/trackback/id/tr472994187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása